Nu tot 1 december 10% extra introductiekorting op de verzekering van de Polestar 3 & 4 Login

Reactietermijnen

Afsluiten van een verzekering

Je sluit de verzekering af via onze website en de verzekering wordt direct geaccepteerd

Je ziet direct dat je geaccepteerd bent en wat jouw polisnummer is. Je ontvangt op dezelfde dag op het opgegeven e-mailadres de inloggegevens van jouw digitale omgeving, de polis en het Internationaal verzekeringsbewijs.


Je sluit de verzekering af via onze website en de verzekering wordt niet direct geaccepteerd

Je ziet direct dat we de verzekering niet automatisch kunnen accepteren. We nemen binnen een werkdag contact met je op om jouw aanvraag met je door te nemen en te beoordelen.

Je  mag ons ook zelf bellen op 088-9993702. Je aanvraag wordt dan met voorrang door ons beoordeelt. Word jouw aanvraag alsnog geaccepteerd dan ontvang je dezelfde dag op het opgegeven e-mailadres de inloggegevens voor jouw digitale omgeving.


Je wijzigt jouw verzekering via de digitale omgeving en de wijziging wordt direct geaccepteerd

Ben je van auto gewijzigd of heb je de dekking veranderd dan ontvang je op dezelfde dag een nieuwe polis. En bij autowijziging een nieuw Internationaal verzekeringsbewijs.


Je wijzigt jouw verzekering via de digitale omgeving en de wijziging wordt niet direct geaccepteerd

We pakken jouw wijziging binnen een werkdag op. We nemen contact met je op als we nadere informatie nodig hebben. Jouw wijziging behandelen we binnen een werkdag en je ontvangt daarvan de bevestiging doormiddel van een nieuwe polis binnen een werkdag.

Belangrijke informatie

In de digitale omgeving kun je op elk moment jouw polisblad of Internationaal verzekeringsbewijs downloaden. Ook kun je de openstaande facturen inzien. Daarnaast is het mogelijk om een schade te melden en jouw relatiegegevens bij te werken of vragen te stellen.

Vragen of wijzigingen die je doorgeeft via e-mail of de normale post

We nemen deze binnen 5 werkdagen in behandeling.

Schademelden

Meld je de schade via de digitale omgeving of via e-mail dan ontvang je direct een bevestiging. Meld je de schade via de normale post dan ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging. Schades behandelen we proactief. Dat wil zeggen dat we binnen 14 werkdagen reageren op berichten.

Klachten

Je ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van de ontvangst. Binnen 10 werkdagen ontvang je een antwoord op jouw klacht. Indien we denken langer nodig te hebben voor jouw klacht, dan hoor je dat binnen 10 werkdagen van ons.

Betalingen

Hebben wij alle gegevens om jouw schade te betalen? Dan ontvang je binnen vijf werkdagen de uitbetaling op jouw bankrekening.

Ontvang je van ons geld bij een wijziging of beëindiging van jouw polis dan ontvang je binnen vijf werkdagen de uitbetaling op jouw bankrekening.

Heb je nog vragen?

We helpen je graag